Karlijn vertelt over haar werkdag: “s morgens start mijn dag met koffie en bekijken hoeveel mailtjes binnen zijn gekomen in ons klantvolgsysteem. Wij zorgen dat vragen van bewoners bij de juiste collega’s terechtkomen. Ook hebben we veel contact met onze onderhoudspartij Jansen Huybregts. De vragen zijn heel gevarieerd over bijvoorbeeld verduurzaming, onderhoud- reparatie- of renovatiewerkzaamheden. Elke dag leer ik weer iets nieuws, zowel van mijn collega’s als van bewoners.”
Tessa is recent gestart in het team: “Ik help onze huurders graag met al hun vragen. Het liefst hou ik de lijntjes kort, maar helaas zijn wij soms ook afhankelijk van derden, waardoor zaken langer duren dan ik zelf wil. Daarom bekijken we met elkaar ook regelmatig hoe we onze werkprocessen kunnen verbeteren. Snel een antwoord regelen op een vraag blijft de uitdaging.”
Reggy vult aan: “Het leuke van mijn werk vind ik het contact met bewoners. Wij zijn het eerste aanspreekpunt bij verdrietige gebeurtenissen, zoals overlijden, woninginbraak, brand, huurachterstanden, lekkages en andere soorten van overlast. Maar gelukkig hebben we ook contact met bewoners over blije gebeurtenissen. Zoals laatst toen we zonnepanelen op de eengezinswoningen van een complex hebben geplaatst. Dat is in deze tijd een zeer actueel onderwerp. Onze huurders zijn erg tevreden omdat hun woningen energiezuiniger zijn geworden en ze dat ook merken in een lagere energierekening. Het is mooi wanneer ik daarmee mijn werkdag kan eindigen!”